Cherrylipps

Goodiiogoood...

Jaaa..va länge sen de va jag satt här å skrev nu igen och tar jag int helt fel så är det återigen Torsdag..som vanligt! =o)
Ber om ursäkt för det, igen.. men jag har som vanligt haft en hel del annat för mig!
Har bl.a donat med bilen som nu för övrigt är klar.. (nästan).. sen har jag vart en sväng ner till Vänersborg på 30års fest, skoj skoj..
Har väl kanske int vart på topp de senaste dagarna, men denna dag har verkligen flytit på..
dels så har jag fått min deklarartion, kommer få tebaka några kronor.. Bra!
Sen ringde dom från resursen idag, jag har jobb.. Bra!
Sen är pyxen åter igen på vägen.. Bra!
Så nu känns de som det flyter på rätt okej faktiskt... saknar min lilla gospojk bara..men men..det åtgärdas imorgon!! =o)
Och till helgen ska jag få träffa min guddotter också, det ska verkligen bli kul.. va evigheter sen.

Sådär ja.. nu ska jag väl ta å städa lite hade jag tänkt iaf..få se hu möe man orkar.

Take Care!!

//Cherrylipps*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: