Cherrylipps

*Snöoväder*

Fy å blä.. villken dag det har varit idag då!! Ingen höjdare alls... sov ingenting i natt, blodsockret strula, det storma å snöa ute å nää...låg bara å vänta på att klockan skulle ringa.
Och det gjorde den, jag upp, fortsatte elda som jag gjort under natten..ut och skotta infarten så man kom ut med bilen, sopa av hela bilen, hämta ved..åka till jobbet.. och villken färd dessutom..jisses...
Jag fick krypa fram i 50 och ändå så släppte det i kurvorna=o/ Ingen höjdare med andra ord, det va snorhalt!!
Sen fanns det ingenstans att parkera när man väl kom till Kilafors, för dom hade inte tatt bort snövallarna efter att dom plogat, men till sist så lyckades jag hitta en parkering iaf.
Sen va de ju meningen att jag skulle ha åkt till Bollnäs idag och lämnat in mina glasögon som bara rasa sönder här om dagen, samt att jag skulle till F-kassan... men icke.. insåg att det kommer ta en evighet innan jag skulle komma in te stan iom att dom varken kan ploga eller grusa/salta vägarna här omkring... så det va bara att sakta men säkert glida hemöver igen och skotta snö........... Jiipiie =o/
Tung jävla blötsnö... inte roligt...men men.. nu är det gjort iaf och duger det inte så få la nån annan ta å göra om det då..(villket han gör just nu) suck.

Har iaf inte varit nån höjdar dag idag, jag är trött och har fruktansvärt ont i kroppen.. men det är väl bara att ställa sig vid spisen som den husmor man är och börja laga mat!

Good Night!

//Cherrylipps*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: