Cherrylipps

Fort Fort!

Vart tar dagarna vägen igentligen?? Såg ju nu att  det var en vecka sen jag uppdaterade min lilla blogg här.. oj oj.
Det går verkligen fort nu för tiden och förut tyckte man att veckorna aldrig gick.. Nåja, det är väl iof positivt, eller? Jag tycker då det iaf, så vintern tar slut snart, vill ha sommar nu..gärna nyss.

Så..vad har då skett under en denna vecka som bara flugit förbi.. ja du.. en massa =o) Har inte suttit vid datorn nånting, därför jag ej skrivit någe.. sen har jag nätt å jämt vart hemma nåt heller och har jag vart hemma, så har jag haft nåt att göra hela tiden..skönt!
Helgen som gick, var iaf helt underbar på alla sätt och vis (förutom vädret) och mestadels av denna vecka har vart kanoners! =o)
Igår  var jag och Jenny på ljusparty hos nån jobbar kompis te henne, kanske inte riktigt min smak om man säger så.. men visst, det fanns mycke fint och mysigt..men sen kostar ju det där efter också =o/
Så jag köpte inget denna gång, men Jenny skulle la ha nåt sen i Mars..då kanske man har lite mer i plånboken så man kan inhandla lite ljuslykter och grejer..jag älskar ju ljus och lykter, skulle kunna ha det överallt =o)
Men nu går det ju åt ljusare tider också, men de kan va mysigt med lite ljus sena sommarkvällar också!!

Nehej..nu har jag int tålamod te att sitta här längre, ska ta itu med garderoben tänkte jag!

Take care!!

//Cherrylipps*

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: