Cherrylipps

Sicken Jääävla smäll...

Är jag bara hemma på Torsdagar eller?? Verkar som så..har skrivit i min blogg varje torsdag flera veckor i rad nu.. lite komiskt =o)
Men idag är det verkligen ingen bra dag, vakna med huvevärk..men den släppte efter 2 koppar kaffe å nån snus, sen var jag ju te sjukhuset idag också (har vart där rätt ofta på sista tiden nu) Men idag skulle jag på ögonbotten fotografering, som har med diabetesen att göra, man får gå på sådana där ögon kontrl. vartannat år elr va de är. Jag va å kolla förra året i Jönköping, men dom har ju inga papper på mig där nerifrån, så nu få jag göra om allt igen.
Och för att dom ska kunna se några eventuella blödningar i ögat, så måste pupillen vidgas, så dom häver i nå droppar, sen få man kolla in i en jätte stark lampa och så fotar dom.
Inge märkvärdigt, men man ser inte mycket efter som där dropparna kan jag lova =o/ och man får inte köra bil, så jag vingla ut från ögonmott. och ringde efter mor å far som skulle komma och hämta mig, jag gick som i en dimma och skulle försöka läsa och skriva sms, såg int ett jota..men jag tror det blev rätt iaf =o)
Sen fick jag sitta å kolla ner i golvet på bilen hela vägen hem, gjorde fruktansvärt ont i ögonen då man kolla ut på snön och jag som är ljuskänslig annars också, detta gjorde de 10ggr värre..
Nåja, kom hem med en huvevärk som satan..satte mig i soffan och då kom Presley och skulle gosa som vanligt, men nu va det bara det att han körde upp skallen rakt över näsan på mig *PANG* sa de, tårarna spruta och blodet rann.. fyy faan sicken jävla smäll han fick in, måste ha träskalle den hunden!!
Aj aj aj.. och huvevärken späddes på ytterligare =o/
Efter det så gick jag å drog täcket över huvet.. orkade fan int mä någe mer, ser fortfarande suddigt också och näsan värker..tänk om jag kunde få krypa upp i min älsklingsfamn nu och bara få en varm kram..det skulle behövas!
Men de få la vänta tills i morgon...suck...

Ska ner på byn och snacka lite skit snart nu..såvida ja int somnar i soffan..

Take care!!

//Cherrylipps*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: