Cherrylipps

Grattis till Mig!

JA MÅ HON LEVA,JA MÅ HON LEVA..lalalalalaaaaaaaaaa....

Jajemus... idag fyller lilla Linda hela 24år =o)
Blandade känslor, känns helt som vanligt... ensamt, tråkigt osv...  Tycker det är lite tråkigt att dom som man känner och brukar prata med då å då, bara skriver ett inlägg på FB och grattar... när dom lixom har ens mob nr och kan slå en signal eller slänga iväg ett sms, så det blir liiiite mer personligt iaf då..men icke =o/
Dom enda som ringde var min moster och fatser, och grattis sms:en va lätträknade på en hand. TRÅKIGT! =o(

(Tack bror ,Ann-Sofie och Cornelia och Rocky såklart ;) för att ni kom förbi betydde mycket för mig!! )

Men men... jag lyckades iaf göra en god tårta och hann med nöd och näppe in till systembolaget och köpa en dunk vin på eftermiddagen! =o) Fick bli en Blak Tower idag.
Nu väntar väl sängen I guess.. suck.

Ta hand om er!!

//Födelsedagsbarnet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: