Cherrylipps

Sköna Maj

Jaha..å så va vi inne i Maj månad då..ja jisses va fort det går, tyckte de int va länge sen de va snö överallt och man fick skrapa rutorna på bilen så fort man skulle åka nånstans, nu är det över 20grader varmt ute, björkarna är gröna och det blommar lite vartstans.. härligt!! kan bara välkommna våren och sommaren, den har varit efterlängtad spec efter denna vinter som har varit...

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva, men kom å tänka på en sak, varför ska jag sitta å rabbla upp en massa.. är det nån överhuvetaget som läser min blogg tro?? Nja, knappast, ska va Mia då..det vet jag.. men ingen annan skulle jag tippa på..så varför slösa en massa tid varje dag med att försöka skriva ihop någe när ändå ingen bryr sig??
Mmm.. de kan man flura lite på om man vill och orkar...

Så, vad har jag haft för mig då?? Jo, jag har jobbat och pysslat på lite ute i trädgården, har haft fullt upp med andra ord.. denna vecka har jag dessvärre inte kunnat göra så möe, har åkt på en jävla förkylning igen.. *suck*..så man ha int haft mycke ork.. Men idag va vi och fiska för första gången i år =o) Gick väl siså där.. inge fisk, men jag fastna iaf inte i nån gran denna gång Haha..

Nähä.. nu bli de nog te att nanna kudde, ska upp tidigt i morrn och dra te Rättvik på marknaden, det e ju stående varje vår och höst, har lixom blitt som en tradition =o)

Take Care!

//Cherrylipps*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lisa
skriven :

Men jag brukar ju titta in lite nu och då ;) Hittade du nåt fint på marknaden då?



Kram