Cherrylipps

_Spackel_

Har börjat fixeledonat med min lilla bil nu igen.. tog ut han ur garaget igår och tvätta och dona med den, sen tebaka in med den igen och började slipa rost och spackla, riktigt duktigt gjort utav mig tycker ja.. Såg ut som jaa..jag vet inte vad när jag kom ut därifrån igår, olja och skit i ansiktet..hela jag va kolsvart =o)
Idag va det dax att slipa ner spacklet ist..åh hej å hå...nog för att det nästintill är vår ute och jätte varmt och skönt i solen, men kan ju meddela att så va inte fallet i garaget, hade ingen känsel i fingrarna när jag va klar =o/ Hugaligen.. och dammet som blir när man gnor på som en liten idiot är ju inte de bästa att andas in, mådde illa som faan.. men men.. Bilen blir nog fin iaf, kan man ju hoppas på =o) Ska kleta på lite rostskyddsfärg i morrn, mina händer klarade inte av att leta fram nåt sånt idag i all röra.. sen har jag vart och beställt lite riktig färg också, så snart är han som ny(?) igen min lilla pyx..bara att ställa på han och tuta och köra =o)

Fick sms av min kära broder också..''Står i Viksjöfors med punka och inget däck''.. började skratta då jag läste det, han lyckas tamefan med allt..men jag lyckades hitta ett däck, dock va de ju ett liiitet hål i de också såklart, men så intiligent som min far är så ''Ähe..vi trycker i en skruv i hålet så går de bra att åka på det, bara man pumpar i mellanåt''.. ännu en gång skratt anfall.. och då jag ringde te Johnnie å sa att jag kan komma med ett däck så fick man te svar '' Näe, men annars så kan jag åka på fälgen upp till er..funkar ju de å''.. Hahaha.. ja jisses.. va är detta för familj igentligen??
Jag for dit med däcket iaf så han slapp förstöra fälgen åtminstone, sen att resten av bilen ser ut som ett vrak va la skit samma, nu har han då ett sprillans nytt däck med en skruv i! =o)

Resten av kvällen blir rätt lugn, tror det blir lite bastu och sen nanna kudde..är rätt trött i ögat..

Take Care!

//Cherrylipps*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: