Cherrylipps

Tankar och Glädje!

Idag är det lite blandade känslor.. Mor min ringde i morse och sa att hon hade hittat en annons om upphittad katt i Arbrå, som såg precis ut som Eddie. Eddie försvann från oss i Maj nångång och som vi har letat, varje dag har vi lockat å letat då vi varit på promenad med Presley men utan resultat och vi har så gott som gett upp nu och insett att han aldrig kommer att komma tillbaka.. Men hur det än var, så sa jag att hon skulle ta å ringa och kolla iaf då.. man vet ju aldrig, han har ju kunnat hoppa in i en bil och råkat följa med te grannkommun. Hon ringde och den tanten, kollade på djurskyddets hemsida på bilden som jag lagt upp på Eddie, men ringde tillbaka ganska omgående och sa att det tyvärr inte var han.

En halvtimma senare, så var Mor min ute med Presley.. och gissa vem Presley hittade bakom huset?? JO.. våran saknade Eddie... där satt han och såg helt oskyldig ut, gick fram och pussade Presley och lät sig sen plockas upp av morsan och bäras in och få en stor portion mat!! Äntligen, efter nästan ett hlavår är han tillbaka! Men pälsen är i fruktansvärt skick, så imorgon blir det veterinärbesök med sövning och sedan raka.. går inte att gö nåt annat åt pälsen som den är nu =o( Men det känns otroligt skönt och veta att han är hemma igen och mår (som det verkar nu iaf) bra!! =o) VÄLKOMMEN HEM EDDIE! <3

Sen går ju tankarna lite till en annan älskad och saknad vän, eller VÄNNER rättaresagt.. Idag den 11/11 skulle Spike ha fyllt år!! GRATTIS hjärtat! (Jeppe fyllde år den 26e Augusti GRATTIS iefterskott hjärtat!) Jag har tänt ett ljus för dom båda och skänkt en extra tanke! Saknar er båda oerhört mycke,mina älskade små vovvar som gav mig så mycke tröst och kärlek under mina svåra stunder, Ni kommer alltid ha en spec plats i mitt hjärta!! <3


       *~ <3 ~*      



Och ni som tycker jag är löjlig över mina djur, får la tycka det! Dom är dom enda sanna vänner jag haft/har och det är bara dom som kan få mig att må bra och jag värnar om dom högt!!

Take Care!

//Pinuppan*

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: