Cherrylipps

Spring time?!?

Nu kan man ju börja fundera på om våren äntligen är påväg.. Har ju varit fantastiskt väder dessa dagar (förutom gårdagen då det regnade!!!!!) Men man få se de såhär.. det snöade iaf inte och det om nått är väl ändå bra!!!
Söndagen va väl ändå bäst, kanon väder..solen sken, fåglarna kvittrade och det va helt vindstilla och va ut på en promenad med Stefan, helt underbart!!!
Idag har det också vart fint, men däremot så blåste de bra nog då och då och jag som skulle va duktig och gå långt 5km t.om...ja..de sluta ju med att jag knappt kom hem =o/ Va nånting i skon som skavde upp ett sår på foten, så jag fick halta i sakta mak med skon på halva foten hela vägen tillbaka, men vad gör det? Det va ju vackert väder iaf =o)
Känner att vårkänslorna börjar komma nu, är mycke piggare och gladare.. bara hoppas att det håller i sig så också!

Idag har jag nog inte vart stilla 1min..okej, ska väl vara då jag suttit och sökt en massa jobb då, men då har hjärnan fått arbeta desto mer ist (Ja, jag har faktiskt en sån också, trot eller ej! ) :P
Sen har jag även lagt ut lite annonser på blocket på en del 50-tals möbler..bara hoppas på att nån nappar!
Måste bli av med dom, har ju ingen plats för grejerna =o/ Kommer säkert ångra mig en vacker dag, men men.. that´s life... Den som är intriserad av 50/60-tals saker får höra av sig..jag har som sagt en hel del och det mesta finnes!!

Nu blir det till att greja med tv´n bidde nå vajsing på boxern nu när jag skulle se ''Såld på hus'', så jag får väl ta och åtgärda det innan det är dax att krypa te kojs och försöka sova..helt ensam och övergiven..*snyft*..

Nåja..Take care!

//Cherrylipps*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: