Cherrylipps

Bebisar!

Det är nog bara att inse att de kommer bli blogg inlägg för mig enbart på Torsdagar hädanefter, men ni få la hålla te godo med det helt enkelt..som jag alltid brukar säga, Take it or leave it!

Men jag kan ju iaf meddela en ganska skojsig grej, vaknade i Måndags morse av att en viss person kom instuddsande i sovrummet och skrek ''Linda, Linda..bebisarna har kommit nu''
Och en annan som har ett jävulskt morronhumör då å då och sov sin djupaste sömn, fattade välldans segt och muttrade till sist sig iväg.. och där va dom.. 18st små Boa ungar..så himmlans söta!
Jag fick kontakt med en liten parvel där nästan påengång..så fort ja kom och satte mig i stolen så kom hon slingrandes emot mig.. Hon blev även den första ormen som jag tog i.. jaja, jag vet att jag har vart fjantig, men nångång ska väl ändå va den första, eller? Nu kan jag knappt slita mig ifrån henne ist =o)
Hon heter Frenja förövrigt, det är ett Isländskt namn som betyder ''Livlig tös'', tyckte de passade henne just för stunden, va int stilla 1sek.. men de e klart man ska röra på sig så mycke som möjligt när man just ha kommit till världen =o)
Så mitt ibland 18 slingrande små saker fann jag en ny kompis...hon säger inte mycket, men söt är hon iaf *ler*
eller??


*~*Frenja*~*



Resten av veckan har gått åt till pysslande och plockande med saker, har spenderat mycke tid på höskullen för att försöka hitta nånting bland alla dessa saker som man har, men det är tamefan inte lätt kan ja säga, det finns ju en hel del!
Och nu ser de utsom om min kobra telefon från 50-talet är försvunnen, det om nåt är väl typiskt! Det är ju liksom nåt som man vill ha kvar och ha framme, men men..bara att fortsätta gå igenom alla kartonger och grejer *suck*.
Har iaf lyckats hitta lite lampor och annat smått och gott som kan va bra att ha, allt är ju en enda röra sen jag flyttade hem och sen tog man ju bara det som fick plats i lägenheten då man flyttade till den, sen hamna hälften av grejerna inne i huset när jag flytta hit igen och hälften tillbaka på skullen, så just nu vet jag int vart nånting är..
Nåja, fy skam den som ger sig!

Nu ska jag ta å plocka lite igen så jag får med mig det jag ska i morgon.....

Take Care Friends!

//Cherrylipps*

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: