Cherrylipps

Baby Boom









Satt just och pratade med en kompis nere i Jönköping som jag umgicks rätt mycke med då jag bodde där nere och hon berättade den glada nyheten att dom ska ha barn i höst.. Blev så himmlans glad för deras skull!!
Många som jag känner som ska ha barn inom kort eller har fått barn nu, så mysigt!! =o) Rena Baby Boomen nu..

Sen är det många som förlovar/gifter sig också.. roligt!! =o) Blir alldels varm i kroppen när jag får höra sådana glada nyheter...och jag som kännde mig lite hängig nyss bidde genast på bättre humör!! =o)
Jag vill också ha barn,men jag har satt som åldersgräns att jag ska vara 24/25år och det är jag ju snart..tänk så fort tiden går, men skulle de dyka upp någon innan så är ju inte de hela världen heller hihi.. =o)
Men en sak är då säker.. i Jönköping lär storken få fullt upp framöver !!
Nu har jag delat med mig lite av min glädje till er andra också..
Take Care!
//Cherrylipps*

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: