Cherrylipps

35års Middag!

Nu har jag just kommit ur duschen, tänkte passa på å skriva lite här då medanns man torkar....
Tisdag idag och dagen har mestadels gått ut på att lägga ut en massa grejer på Tradera, bara hoppas på att någon nappar! Skulle ha gått igenom alla mina kläder också, är säkert en hel  del som man inte behöver...men jag vet hur jag är! ''KAN ju vara bra att ha'' å så blir det liggandes där längst in på hyllan några år till... Nån mer som känner igen sig?? =P

Nu blir det te att fixa iordning sig, leta fram lite snyggare kläder (varma dock,iom att det blåser storm ute) Sen bege sig till svägerskan som fyller 35år idag **GRATTIS** och käka middag.
Kommer bli en massa gos med min brorsdotter också såklart, världens mysigaste unge! (Som är fruktansvärt likt mig) =o)
Nehepp..nu börjar man bli lite torrare, bara masa sig iväg å leta nå kläder då....

Take Care!
//Cherrylipps*


....Såhär uppklädd kommer jag iaf inte att vara ikväll!





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: