Cherrylipps

2010

Jahaja... HEJ på er!
Om det nu är nån som läser min blogg.. va ju typ 1år sedan jag skrev något =o/ Sorry!!
Jag har väl helt enkelt inte haft så mycket att berätta heller.
2010 blev väl inte rinktigt som jag hade hoppats på, visserligen fick jag ett jobb.. och har det fortf också, men dock bara 3h/veckan! Totalt värdelöst!
Jag sitter för det mesta bara hemma hos min sambo hela dagarna, såvida jag inte åker hem te Edsbyn nån dag (är upp minst 1gång i veckan).
Gör inte mycket, har inte så gott om vänner här heller så jag är bara hemma..plockar väl lite här å där kanske då å då, läser, plockar, surfar, söker jobb, ut å går... ungefär så ser mina dagar ut.
Jag har inga pengar och inte heller nåt intresse som jag kan ägna mig åt.. har hamnat i en ond circel och tycks inte komma ur den.
Rätt dystert, men det är sanningen!

Ska återigen försöka ta upp bloggandet, iom att jag inte har nån annan att berätta nåt för eller har råd till att gö något, så kan jag ju alltid skriva här, kostar gratis och kanske är det nån som läser....

På återseende!!
//Cherrylipps*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: