Cherrylipps

Fynd!

Nu har det regnat i 2 dagar..trist som satan, men det behövs nog också eftersom det varit så varmt så pass länge.. men vädret förstörde alla mina planer =o( Igår skulle jag har grejat på ute i trädgården å klippt buskar osv.. men då stog de som spön i backen så då fick de bli städning inne och shopping i S-hamn ist..
Var inte alls nån höjdare om jag ska va ärlig, min förkylning har inte släppt helt ännu så det var mest bara jobbigt å gå å handla, va helt tom i huvet och mådde piss, fick gå å kolla på färdigrätter i frysdisken för att komma på nåt att käka te middag, då e de illa!!

Idag mår jag väl lite bättre, men fortfarande täppt i näsan och få springa å snyta mig stup i kvarten, snart har jag nog tamefan ingen hjärna kvar..int fö att de kanske fanns så mycke innan heller iof..hehe.. =o)
Men det jag igentligen skulle komma fram te, var att jag va å böka runt på höskullen idag (igen).. är jämt upp dit nu fö tiden å letar grejer tycker ja.. jag skulle iaf ha tag på en svart blomkruka att sätta mina panseér i, men så hitta jag en svart sopsäck ist och tänkte kika lite snabbt vad som va i den, trodde de bara låg en massa ridkläder där, men icke sa nicke.. Efter att ha släpat ner den te soljuset och börjat gräva, så hitta jag:
1. Sommar jacka (saknad)
2. Strumpor. (icke saknade, men bra att ha)
3. Trosor. (icke heller saknade, men KAN va bra att ha)
4.Sängkläder!!! påslakan,örngott å underlakan.. (Saknade som faan) Men där va dom!!
5. Olika ridbyxor,chaps,borstar,grimskaft osv osv (Inte heller spec saknade, men vet vart dom finns när dom behövs)

Se så mycke man kan hitta i en liten svart sopsäck.. ajustde nån gardin låg det där också och attbropå gardiner, nu ska jag gå å leta igen lite sommargardiner te köket.

Take Care!!

//Cherrylipps*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lisa
skriven :

Det låter ju som att det blev några saker i alla fall :) Jag fyndade en väska när jag var dit, alltid nåt! Hade du nåt annat trevligt för dig istället för rocken då? Kram

2 Lisa
skriven :

Men det är ju inte helt fel det heller :) Twittra, jadu man bloggar på ca 100 ord eller nåt, genom en sida som heter Twitter.com. Typ skriver vad man gör.. jag använder funktionen till min blogg, men man kan använda det som en "vanlig" blogg också ;)

3 Lisa
skriven :

Haha, if you say so ;) Men att göra om bloggen kan du göra via Internet, det gjorde jag.. men proffs är jag inte.. Googla på bloggdesign så får du förslag på sidor :) kram